آی آر نی نی

۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

اس ام اس سرکاری و خنده دار



age shab ba ham raftim biroon...
manam sardam shod...
bara in ke garm besham...
ye lab...
...
...
ye lab...
ye laboo mikhari baram


migan heyvanat 12 daghighe zoodtar motavajehe zelzele mishan...Damet garm maro ham bi khabar nazar


Lastike delam ro ba mikhe negahat panchar kardi eshghi
Javadtarin smse love 2009


agar mikhahid bedanid afsorde hastid ya na kafist tanha be hamin yek soal pasokh dahid.

.
.
.
tanha hamin yek soal.
.
.
.
aya shoma afsorde hastid


Ye baghal gole roz ba ye donya ehsas ba ye sabad setareh.midam behet bebar sare 4 rah befroosh. sodesh nesf nesf

شب به یاد تو از خواب بیدار می شم، به در و دیوار می خورم، و با هزار دردسر به تو می رسم.
ای توالت


توي دنيا عاشقا چه بي كسن/ عاشقا عاقبتش خار و خسن/ اينارو گفتم برات تا بدوني/ عاشقي خيلي خطرناكه حسن!!!


تنها 99 درصد مردها هستند كه باعث بدنامي 1 درصد باقي مانده مي شوند

من گلم تو منگلي، با هم مي شيم گلمنگلي

اک اک واک کواک اووک اوو کواک کواک...
دیدی بالاخره زبون اردکها را یاد گرفتی؟ فردا زبون کفترا رو بهت یاد
میدم!

يه سوال برام پيش اومده، شبا كه ميگن: "بگير بخواب" چي رو بايد بگيريم؟؟؟

بيخيال حالا، بگير بخواب!!


اين اس ام اس فقط براي دويدن شما به سوي موبايل بوده و هيچ خاصيت ديگه نداره .


سلام اين اس ام اس صرفآ جهت يادآوري به شما براي مسواک زدن است

و ارزش قانوني ديگه اي ندارد . شب بخير .


الله اكبر

الله اكبر

.

.

.

.

بيدار شو وقت نمازه


ميگم پاشو يه چند تا اس ام اس بفرستيم اينور اونور مردمو بيدار كنيم . خيلي حال ميده.


چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه

ببين عزيز دلم پاشو..............اگه پا نشي قهر ميکنما.................خب دلم برات تنگ شده.........جون من پاشو.............پاشدي..............افرين عزيزم...............حالا که پاشدي ماچم کن بگير بکپ


سلام .... تو رو خدا ببخش .... نمي‌خواستم اين موقع شب بيدارت كنم ..... واقعاً ببخش.... سعي كن دركم كني .... من موبايلم گم شده زنگ بزن به گوشيم تا ببينم كجاست .شرمنده!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر